close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיצוב ובניית אתרי אינטרנט מתקדמים

מערכת שורשכח סיוון, תשעח11/06/2018

בונים או משדרגים את אתר הבית? מעוניינים לבנות אתר מכירות מקצועי? זה הזמן לדעת הכול על הליכי עיצוב ובניית אתרי אינטרנט מתקדמים לכל מטרה

תגיות:
הידעתם שפרק הזמן אותו מקדיש כל גולש לטובת גלישה באתר חדש אליו הוא נחשף עומד על ממוצע של 6 עד 8 שניות בלבד? הידעתם בפרק זמן זה הגולש מקבל החלטה מיידית האם להמשיך לבצע פעולות גלישה באתר או לסגור את החלון ולנטוש את האתר? ועם נתון כזה חשוב שכל אחד ואחת מבעלי האתרים יידע איך להשאיר את הגולש בין דפי האתר שלכם לפרקי זמן ממושכים יותר.

אתרי אינטרנט מובנים או אתרי אינטרנט בהתאמה אישית- מה אתם מעדיפים?
בכל הנוגע לתחום העיצוב ובניית אתרים, עומדות לרשותכם כיום 2 אפשרויות מרכזיות לעיצוב ובניית אתרים, הראשונה, עיצוב ובנייה של אתרי אינטרנט מובנים שבחלק מהמקרים ניתן לבנות ולעצב אותם בחינם, והשנייה, עיצוב ובניית אתרים בשיטת ה-CUSTOM MADE, כלומר, אתרים הנבנים עבורכם בהתאמה אישית מלאה. ברוב המקרים, אתרי ה-CUSTOM MADE הינם אתרים מתקדמים יותר ואפקטיביים יותר להשגת המטרות השיווקיות שלכם בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים ואילו אתרי האינטרנט המובנים הינם אתרים המיועדים למיזמי אינטרנט תקופתיים וקצרי מועד.

עיצוב ובניית אתרי אינטרנט מתקדמים בשיטת ה-CUSTOM MADE - מהיכן מתחילים?
הצעד הראשון והמקדים בדרך לעיצוב ובנייה של אתרי אינטרנט מתקדמים הינו שלב האפיון. שלב זה נועד לאפיין ולסווג את מטרות האתר ולייחד אותו בכל פרמטר היכול לבסס את מעמדו המקצועי בעיני הגולשים. שלב האפיון הינו שלב מקדים להליכי עיצוב ובניית אתרי אינטרנט מתקדמים והוא כולל בתוכו תכנון מיטבי של מערכות האתר ואפשרויות הגלישה בו בהתאם להגדרת נושאים נקודתיים הקשורים לאופי וסוג האתר, לרבות, מטרות האתר, קהלי היעד הרלוונטיים לגלישה באתר, סביבת התחרות של האתר בכל הנוגע לקידומו במנועי החיפוש וכדומה. לאחר שלב האפיון המקדים, תוכלו להמשיך לצעד הבא שלכם לעיצוב ובנייה של אתרי אינטרנט מתקדמים.

הליכי עיצוב ובניית אתרי אינטרנט הולכים ומשתכללים ללא הפסקה ומחייבים את כל העוסקים במלאכת העיצוב והבנייה של אתרי האינטרנט השונים להיחשף לכמה שיותר חידושים טכנולוגיים ופיתוחים שונים בתחום ה-WEB והשיווק הדיגיטלי.

כיום, כל תהליכי העיצוב ותהליך בניית אתר אינטרנט חייבים להיות מותאמים לכל אמצעי ופלטפורמות הגלישה העומדות לרשות הגולשים, בין אם מדובר במערכות הפעלה שונות במחשבים ובין אם מדובר באמצעי גלישה שונים כגון סביבת המובייל. כפועל יוצא מכך, הצעד הראשון לעיצוב ובנייה של אתרי אינטרנט מתקדמים הוא נושא ההתאמה הרספונסיבית של האתר עוד בשלבי התכנון וההקמה שלו וזאת לצרכי ניהול פעולות גלישה מיטביות בו לאחר העלתו לרשת.

היבט מקצועי נוסף עליו חשוב לשים את הדגש כבר בשלבי הפיתוח והתכנון הראשוניים של האתר הוא נושא העיצוב החזותי של האתר. כיום, כל הליך עיצוב ובנייה של אתר אינטרנט מתקדם מיושם באמצעות הטמעת צמד עקרונות עיצוב מרכזיים, האחד מתייחס לחוויית המשתמש ה- USER EXPERIENCE, והשני מתייחס לממשק המשתמש ה- USER INTERFACE. הקפדה יתרה על תהליכי עיצוב ובנייה של אתרי אינטרנט בהתאם לעקרונות אלו יאפשרו לכם להגדיל באופן משמעותי את זמני השהייה של הגולש/ת באתר ואף ליצור כלים אפקטיביים אשר יסייעו לכם להניע את הגולש לפעולה.

היבטים נוספים הנלווים להליכי העיצוב והבנייה של אתרי אינטרנט מתקדמים הנבנים עבורכם בשיטת ה-CUSTOM MADE כוללים בין היתר: מתן דגש מקצועי על הטמעת פיצ'רים ואפשרויות גלישה אינטראקטיביות, מתן דגש מקצועי על עולמות התוכן של האתר (טקסטים, וידאו, תמונות וכו), משך טעינת דפי האתר והיבטים נוספים העושים את ההבדל בין אתר אינטרנט מתקדם ומוביל בתחומו לבין אתרי אינטרנט שנראים זהים זה לזה.

כיצד לבחור חברת לעיצוב ובנייה של אתרי אינטרנט מתקדמים?
התחרות ההולכת וגוברת ברשת האינטרנט בכל תחום עסקי בו אתם עוסקים, מחייבת אתכם לפעול להקמתם של אתרי אינטרנט מיוחדים וייחודיים היכולים לבסס את מעמדכם המקצועי והעסקי במרחבי הרשת ובקרב קהל הגולשים הרלוונטי לכם.

לצורך הקמתם של אתרי אינטרנט מתקדמים בשיטת ה-CUSTOM MADE, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם לנהל את תהליך הבחירה בחברה לעיצוב ובניית אתרים בהתאם לפרמטרים המקצועיים הבאים:
1. בדקו מהו הניסיון המעשי העומד לרשות החברה ואת היקף העבודות אותן היא ביצעה לאורך שנות פעילותה בתחום.
2. בדקו האם שירותי העיצוב והבנייה כוללים גם את שלב האפיון המקדים והאם לרשות נציגי החברה המלווים את תהליך האפיון עומד הידע המקצועי הנדרש לצורך כך.
3. בדקו את סוג ואופי האתרים אותם בנתה ועיצבה החברה לאורך שנות פעילותה ואל תהססו ליצור פניה יזומה לאותם בעלי אתרים הנמנים בין לקוחות החברה על מנת לשמוע מהם חוות דעת בנוגע לשביעות רצונם מפעילות החברה. לדוגמא, במידה ואתם עתידים לבנות אתר מכירות מקוון, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיה של חברה לבנייה ועיצוב אתרים שמאחוריה רזומה עשיר של אתרי מסחר ומכירות מקוונים.
4. בדקו מהם שירותי הקריטיאייב המוצעים לכם על ידי החברה והאם הם כוללים גם שירותי עיצוב ומיתוג ושירותי כתיבת תוכן שיווקי לאתרים בתחום העיסוק הרלוונטי לכם.
5. בדקו האם שירותי העיצוב והבנייה של האתר כוללים גם שירותי אופטימיזציה של הקוד ותוכן האתר לצרכי קידומו בעתיד במנועי החיפוש, שירותי התאמה רספונסיבית של מבנה האתר לכל אמצעי הגלישה הקיימים, שירותי הטמעת פיצ'רים מתקדמים המותאמים לאופי וסוג האתר אותם אתם בונים וכדומה.
6. בדקו מהו תהליך העבודה אל מול החברה ומהי מידת הזמינות והשירותיות המוצעת לכם על ידי החברה. גם בנושא זה אנו ממליצים לכם להיחשף לחוות דעת של לקוחות החברה בהווה ובעבר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה